.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

* از ايلام خبر مي‌رسد، اطلاعيه‌اي با مضمون دعوت از "خانم‌هاي خوش قيافه و زيبا با روابط عمومي بالا و مسلط به زبانهاي فرانسه، انگليسي، آلماني، ايتاليائي و عربي و تسلط كامل به كامپيوتر و اينترنت جهت كارهاي علمي و فرهنگي" در سطح وسيعي از اين شهر توزيع گرديده كه داراي آرم "يونسكو" و سازمان ملل است و نام مستشار فرهنگي دبيركل سازمان يونسكو (پاريس) در پاي آن به چشم ميخورد. توزيع اين اطلاعيه آنهم در سطح وسيع موجب تعجب مردم ايلام شده است. هنوز مسئولان ذيربط در اين زمينه اظهارنظري نكرده‌اند.

* روساي جمهور آمريكا و روسيه درباره ايران با هم گفتگو كردند. به گزارش خبرگزاري رويترز، "باراك اوباما" و "ديمتري مدودف"، طي گفت‌وگوي تلفني خواستار تلاش بيشتر نمايندگان كشورهاي عضو گروه 1+5 براي تصميم‌گيري سريع‌تر درباره نحوه رويكرد به برنامه هسته‌اي ايران شدند. خبر گفت‌وگوي تلفني مدودف و اوباما در آستانه ورود رئيس جمهوري برزيل به مسكو منتشر شده است كه قرار است در ديدار بامقام‌هاي بلندپايه روس درباره برنامه هسته‌اي ايران و طرح مبادله سوخت هسته‌اي اين كشور نيز گفت‌وگو كند. برزيل در كنار تركيه همواره از اعمال دور جديد تحريم‌ها عليه ايران انتقاد كرده و طرح مبادله سوخت براي فعاليت‌هاي هسته‌اي اين كشور را قابل اجرا دانسته است.

* مجموعه تلويزيوني "الحسن والحسين" با صدور فتواي قاضي القضاة احمد هليل، توليد سريال تلويزيوني "الحسن و الحسين" در ا ردن ادامه خواهد يافت. به گزارش تابناك به نقل از رئيس اتحاديه كارگردانان تهيه اين مجموعه تلويزيوني به دليل چهره‌پردازي در مراكش متوقف شده بود و اكنون اردن ادامه كار را عهده‌دار شده است. العرب آنلاين نوشت: مقامات مراكش بر اين باور هستند كه اين مجموعه موجب تبليغ براي مذهب تشييع مي‌شود و به اين جهت نمي‌توان اجازه داد در كشورشان فيلمبرداري شود لذا مجوز ساخت آن را لغو كرده بودند. اين مجموعه ماه رمضان آينده آماده پخش خواهد شد و بازيگراني از سوريه، لبنان و اردن در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند و پيش‌بيني شده كه تمامي كشورهاي عربي اجازه پخش آن در ماه رمضان 1422 را دريافت كنند.

* سران وهابيون يكي از مناطق فارس اخيرا به منظور ايجاد يك مركز فرهنگي دراين منطقه قصد دارند برخي از منازل شيعيان را خريداري كنند. به گزارش خبرنگار فرهنگي - اجتماعي آتي‌نيوز؛ سران وهابيت تسنن قصد دارند اين مركز را در كنار مسجدي متعلق به اهل سنت بنا كنند اما تاكنون موفق به جلب رضايت از شيعيان براي خريداري منازلشان نشده‌اند. شنيده‌هاي خبرنگار آتي‌نيوز مبني بر اين است كه قرار است، در كنار مسجد مذكور يك مركز بزرگ فرهنگي جهت ترويج افكار وهابيت تاسيس شود. براساس برخي بررسي‌هاي انجام شده، برخي آمار موجود حاكي از رشد و افزايش تعجب‌برانگيز تعداد پيروان فرقه ضالت وهابيت در شهرهاي مختلف جمهوري اسلامي ايران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.